Danes sem sanjala…

Gozdni fotograf

Sanje so se začele z bežanjem skozi gozd. Vsa zadihana in brez orientacije sem prišla do hišice, kje je gorela luč. Pogledala sem skozi okno in videla par, ki se fotografira ob kaminu in ob soju sveč. Imela sta popolno opremo in tip je bil zares šarmanten fotograf. Tudi ona ni bila slaba. Imela sta izklesani telesi in nek divji pogled… Potrkala sem na vrata in vprašala ali se jima lahko pridružim. Preizkusili smo se v različnih pozah in fotke so bile fantastične. V trenutku ko so že vse meje popustile, sem se zbudila in ugotovila da je zunaj še zmeraj tema in da ne morem več spat. Še sem poskusila, da se vrnem v sanje, ampak ni šlo… Grrrr!

Leave a Reply

