Danes sem sanjala…

Moje darilce vam pa so slike, ki jih nisem mogla dati na Facebook zaradi njihove eksplicitnosti🙂 Uživajte!

This slideshow requires JavaScript.

Hvala vsem, ki ste mi čestitali rojstni dan!

ŠERAJTEEEE!!!

Če se vam zdi moje delo “uporabno” mi lahko plačate kokakolo🙂

Comments on: "Art slike, ki so preveč za Facebook" (4)

  1. Sm užival neskončno!Čudovite slike!!!!!

  2. despot despotović said:

    super

  3. Kontrolor said:

    Hude fotke.. una je dobra s crtno kodo…

  4. kokakola-kdaj pa kje?😉

Leave a Reply

