Danes sem sanjala…

Jaz in Mašin sosed

Danas sem imela spet lušne sanje!

Fant iz soseske je prišel na rojstni dan moje prijateljice. Pili smo in napila sem se in to v sanjah… fkako nor občutek. Spreminjal se je on in celoten ambient… na koncu sva nekako ostala sama in se poljubljala…mmm…  Čisto sem bila opita in več nisem vedela kaj počnem… zato naj ta del ostane skrivnost:P Zbudila sam se v trenutku, ko sam ugotovila da je bil zraven še skrivnostni nekdo, ki naju je ves čas na skrivaj fotografiral in snemal. Še zdaj me je strah, da se bodo kje pojavile fotke… So bile to samo sanje ali…?

Leave a Reply

