Danes sem sanjala…

Sanjala sem njo

Sanje so se začele s klicem na  PC servis. Po pomoti pa sem dobila prijeten mlajši ženski glas. Vprašala me je, kaj rabim in v trenutku sem pozabila ne težave z računalnikom. Čez štiri stavke me je vprašala, zakaj ne pridem do nje in ji prinesem masko. Kar naenkrat sem se znašla v istem prostoru z njo in namesto telefona sem imela v roki staro beneško masko, scenografija pa je bila iz filma Eyes wide shut … Nadaljevanje je bilo prelepo…. Komaj čakam jutri zvečer … mogoče se spet srečava.

Comments on: "Sanjala sem njo" (1)

  1. […] Sanjala sem da sem si dala vgraditi silikone…. joj, joj, joj, kako je vse bolelo. No, ko sem se enkrat navadila in se pogledala v ogledalo pa sem ugotovila da mi ful pašejo. Cel čas sem jih tipala in nisem mogla nehati.Kamorkoli sem šla so vsi hoteli poskusiti, kako trdi in čvrsti so moji joški. Večina sna potem pa je bila dokaj čudna, saj sem si poskušala slikat v ogledalu, a mi nikakor ni uspelo. Vedno so bili na sliki samo moji novi joški, obraza pa sploh ne […]

Leave a Reply

