Danes sem sanjala…

Komaj čakam poletje

Ne morem več sedeti za računalnikom in delati. Začela sem s fitnesom in se mi zdi da že precej napredujem🙂 Komaj čakam, da grem v šoping in si kupim 1.000 različnih kopalk. Tukaj sem našla enih par, ki so mi všeč pa me zanima, kaj vi mislite o njih. Hvalaaa za komentarje že vnapreeeej!😉

 

Comments on: "Komaj čakam poletje" (6)

  1. Men so vse dobre mogoče malenkost bolj št.3🙂

  2. bol težko se na kopalke koncentriraš😀

  3. prve al pa druge so najlepše za moj okus =)

  4. men so te prve ful zakon😀 sexy

  5. […] prihaja in treba je stopiti maščobne celice, samo pretiravati pa ni treba, ali?! Gremo naprej plaži in […]

  6. Lepe kopalke, tiste široke modre so mi najbolj všeč🙂

Leave a Reply

