Danes sem sanjala…

Jaz sem mačka

Danes sem sanjala da sem muca…hmm.. Plezala in praskala sem fanta, ki je že parkrat na FB komentiral  moj post… ko sem danes pogledala njegov profil pa ni bil takšen kot v sanjah..podoben je, samo ni isti…. lizala sem njegove ustnice in se pretvarjala da sem najlepša Slovenka, vendar sem bila muca😀 Ne vem kako, ampak lizanje njegovih ustnic sem zamenjala z mlekom…pila sem mleko iz skodelice ki je bilo nekako oblikovano po njegovi silhueti…čuden prizor in občutek. Zbudila sam se lačna in spila kozarec mleka…a to kaj pomeni???

Comments on: "Jaz sem mačka" (3)

  1. A to kaj pomeni?

    A te to resno zanima, ali se samo tako sprašuješ, by the way…

    lp.

    • Me zanima, seveda:)

      • Ok., v glavnem, sanje so podzavestne fantazije našega UM-a. Podzavestne fantazije se dogajajo seveda tudi, ko smo budni, a jih takrat ne zaznavamo, ker je naša pozornost usmerjena drugam, ko pa zvečer zapremo oči in se umirimo, pa pričnemo kljub spanju zaznavati vse te miselne projekcije kot “filmčke”.
        “Sanje preko dneva” ponavadi zaznamo kot zamišljenost, ki nas kdaj kar odpelje….
        Dogajanje v podzavestnem umu je praviloma zelo pestro in se vedno posredno ali pa neposredno metaforično tiče našega vsakdanjega življenja.

        Kaj bi torej povedale tvoje sanje zgoraj oz. kako se te sanje kažejo v realnem vsakdanu… Svobodna, razgledana damica, dostopna, ki se rada igra in uživa življenje. Lahko, da se je v dnevih pred tem pojavil nekdo, ki ti je “padel v oko”…in potem mišljenje fantazira karkoli pač v zvezi z njim a vendar je v tem primeru to luštkano in vsekakor izraža odprtega človeka…

        Mačka sicer pooseblja, “nikoli me ne boš imel v oblasti” a lahko se igrava ko mi paše…. vse skupaj deluje simpatično in razigrano, mogoče je v ozadju še vpliv sončnih dni….

        lp.

        ČAO

Leave a Reply

