Danes sem sanjala…

Kako hitro shujšati

Mogoče sem obsedena s prihajajočimi počitnicami in svojo postavo…hm.. Danes sem sanjala da sem tako zelo shujšala, da so mi se vsa rebra in mišice orisale po telesu. Na začetku mi se je to zdelo sexy, potem pa me je v sanjah začelo skrbeti za velikost mojih prsi. Potem sem ugotovila, da sem na plaži in da dejansko ležim ter da so moji joški čisto cool, ko vstanem. Očirno je čas za hujšanje, tako da gremo na fitnes…. jeee😦

.

Comments on: "Kako hitro shujšati" (2)

  1. […] morem več sedeti za računalnikom in delati. Začela sem s fitnesom in se mi zdi da že precej napredujem Komaj čakam, da grem v šoping in si kupim 1.000 različnih […]

Leave a Reply

