Danes sem sanjala…

Računalniška mora:)

Pohitritev računalnika

Včeraj sem celo večer sanjala, da sem bila na računalniku. Najhujša zadeva je, da ni hotel delat oziroma je delal čisto prepočasi… No pohitritev računalnika bi tu pomagala, vendar mi v sanjah ni padlo na pamet, da pokličem moje sodelavce, ampak em se mučila in mučila :S Groza.. Tudi ko sem končno prišla do ene strani, nisem vedala, kaj sem sploh hotela narediti… računalniška nočna mora.. mogoče bi morala iti malo na dopust:))

Comments on: "Računalniška mora:)" (2)

  1. Ja lepotni spanec vedno prav pride :)

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

